Kommunikation virker, når budskaberne resonerer, skaber dialog og debat, pirrer nysgerrigheden og ændrer adfærd eller holdning hos kunder, medlemmer, medarbejdere, investorer, befolkningen, og magthavere.
Et sted at starte er fx en stakeholderanalyse. Det er den GPS, vi bygger til de interessenter, som har betydning for jeres forretning og analysen kan være med til at afstemme deres forventninger til jer eller vise muligheder for nye partnerskaber. Analysen identificerer også den nødvendige prioritering af kommunikationsindsatsen, så ressourcer står mål med resultaterne. |
/ Stakeholderanalyse
|
Før eksekvering kommer forberedelse. Den grundige spejder-tilgang, der betyder, at I står skarpt, fordi vi samarbejder om løsningerne, fordi I tør udvikle jer, og hvor fællesskab står over ego. I skaber resultaterne og vi guider jer i processen. I ryggen har vi desuden design thinkers og brandspecialister til at støtte op, når opgaven kræver det.
|
/ Issues management
|
![]() |
CVR 40789510
|